11 stycznia 2018, Mateusz Tomczak

Kingdom Come: Deliverance na Xbox One X w rozdzielczości 1440p

Kategoria: Gry Gry komputerowe Gry na konsole Gry Xbox One Gry PlayStation 4, Tematyka: RPG Warhorse

Twórcy Kingdom Come: Deliverance poruszyli kwestię tego, jak gra wyglądać będzie na konsolach. Bez zaskoczenia, na najwięcej pozwoli Xbox One X.

Kingdom Come: Deliverance to zdaniem wielu graczy jedna z najciekawiej zapowiadających się gier pierwszego kwartału tego roku. Twórcy postanowili przypomnieć o zbliżającym się coraz większymi krokami debiucie.

Przede wszystkim poruszyli kwestię tego, jak gra wyglądać będzie na konsolach. Nie można mówić o zaskoczeniu. Potwierdzono bowiem, iż na Xbox One X spodziewać można się rozdzielczości 1440p, a na PlayStation 4 Pro już 1080p. Właściciele podstawowych wersji Xbox One i PlayStation 4 będą natomiast bawić się w 900p.

Ostatecznie ucięto też spekulacje na temat HDR. Wprawdzie mocniejsze konsole pozwalają wykorzystywać tę technologię, ale tego samego nie można powiedzieć o silniku CryEngine 3.8.6, na którym tworzone jest Kingdom Come: Deliverance.

Wracając natomiast do premiery, zaplanowano ją na 13 lutego. Przypomniano o tym za pośrednictwem nowego zwiastuna.


Źródło: Deep Silver, wccftech

Komentarze

  • kiziamizia, #

    zawsze cos lepsze to niz 900p :)

  • KENJI512, #

    I gdzie to next-genowe 4K? ;)

  • mutissj, #

    - Janusz: mamy telewizor i monitor 4K, kupmy sprzęt do gier

    - Grażyna: OKEJ, jest 500 plus to możemy sobie pozwolić, wezmę kredyt

    - Obsługa sklepu: Witamy klientów! proponuje do gier 4K, komputer z GTX1080Ti + Core i7 za jedyne 6999 zł

    - Grażyna: czekaj Pan, widzę konsole IKS BOKS

    - Obsługa sklepu: ale...

    - Janusz: Panie, po co płacić za kompa 7000 zł!, jak mamy XBOXA do grania za 2000 zł w 4K, wychodzi ponad 3x taniej

    - Grażyna: SUPER, zaoszczędziliśmy 5000 zł do grania 4K !



    ale rzeczywistość wygląda tak:

    1.) konsole: textury 1080p / 1440p @ ekran 4K (30fps/60fps)

    2.) kompy: textury 4K @ ekran 4K (60fps)

  • LuckyNumber8, #

    Ta gra ma bardzo duże wymagania. W becie przy rozdzielczości 1440p 60 fps można uzyskac dopiero na solidnie wykręconym 1080ti (w 4K spadki poniżej 30fps) więc 1440p na xbox X będzie i tak dobrym rezultatem.


    Co do next genowego 4K, to więc jak widać nie ma obecnie pojedynczego GPU, które dałoby radę w 4K przy każdej grze, więc oczekiwanie lepszych rezuktatów po konsoli jest już zupełnie nierealne. Oceniając jednak jakość obrazu xboxowych gier, to za taką cenę tej konsoli nic tego nie przebije i mając HDTV 4K ma się wrażenie nowej jakości względem standardowego xboxa. Samych gier na xboxie X z natywnym 4K jest dużo, a same tytuły z dynamicznien 4K wyglądają włąsciwie podobnie (z normalnej odległosci fluktuacja rozdzielczosci jest absolutnie niezauważalna) i ma się wrażenie absolutnie idealnego obrazu. 1440p również wygląda dobrze na hdtv 4K, nawet z bliska obraz jest ostry. Wady skalowanego obrazu dostrzegac mogą głównie posiadacze monitorów 4K, na monitorze skalowany obraz wygląda zawsze fatalnie (ale dzięki temu input lag jest minimalny) i w dodatku ludzie siedzą bardzo blisko ekranu, więc tu 1440p czy nawet 1800p nie zrobi odpowiedniego wrażenia. Podkreslam jednak, że w takiej grze jak kingdom come nawet na PC mało kto będzie mógł w to zagrać w 4K, bo nawet 1080ti starcza co najwyżej do 30fps.

  • szczablik, #

    I zapewne wszyscy użytkownicy na benchmarku mają, cytuję "GTX1080Ti + Core i7 za jedyne 6999 zł". Nie twierdzę, że TY nie, ale trochę zrozumienia dla Januszy i Grażyn. Mieszkamy w Polsce, a nie w przykładowej Japoni czy u zachodnich sąsiadów.

  • franiux, #

    Tam też mało kto ma 1080ti i i7. To jest sprzęt dla entuzjastów a nie dla zwykłego użytkownika.

  • xfire25, #

    raczej tak:

    3) rozdzielczość 1440p, tekstury 2048x2048,4096x4096,8192x8192 inna sprawa że np. cienie i jakość oświetlenia będą słabsze od tych na PC.

  • slo1q, #

    1440p i 25 fps?

  • Much_, #

    haha najlepsze w tej grze jest jak koń wtapia nogi w teksture - faktycznie gra jest tak zoptymalizowana że hej :P

  • franiux, #

    Oglądnij sobie co Płotka robiła we W3 zaraz po premierze gry. Śmieszne to jest.

  • kbrbabzbtb, #

    To jest pewnie zamierzone, a nie bug. Na zasadzie, że droga błotnista to wtapia. Ale bez zaawansowanej fizyki rozbryzgów, która by zjadała chipy nvidii na śniadanie.

  • krzemien95, #

    Nvidii i wszystkie inne. Nie zapominaj, że to nie jedyny producent

  • Anonim20, #

    Znak, że optymalizacja będzie leżeć w tym epizodycznym tworze ;)

  • Gatts-25, #

    Przecież wyjdą do tego poprawki i będzie lepiej ale patrząc na kolejną pule wpisów typu XBOX ONE X nie radzi sobie z UHD pozostawiam bez komentarza ponieważ patrząc pewnie na jakość obrazu na takich UHD TV przez konsolę albo PC to ten drugi poniesie sromotną klęskę z powodu ceny całego zestawu.
    Ludzie się jarają nędznym i prostym G1080Ti ,który niedługo będzie co raz słabszy w grach nie dlatego ,że NVIDIA pogarsza starsze produkty ale z powodu wykorzystania nowszych rozwiązań w obliczeniach.
    Bardzo Mnie ciekawi czy VEGA 64 już w tym roku w nowszych tytułach będzie nie dościgniona przez właśnie ten model Geforce.

Dodaj komentarz

Dodawanie komentarzy tylko w wersji dla PC. Już wkrótce wersja mobilna.

Nie przegap

Szanowny Czytelniku.

Aby dalej móc dostarczać Ci materiały redakcyjne i udostępniać nasze usługi, pozostając w zgodzie z zasadami RODO, potrzebujemy również zgody na ewentualne dopasowywanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Dbamy o Twoją prywatność. Nie zwiększamy zakresu naszych uprawnień. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności. Dowiedz się więcej.